kehidupan......
7:40 AM | Author: budakselangor~
semakin hari.....semakin hari......dari sekolah tadika ke sekolah rendah,dari sekolah rendah ke maahad,dari maahad ke sekolah menengah,nak x nak,aku pelu tukar cara kehidupan aku sebagai seorang pelajar maahad ke pelajar sekolah menengah.....aku juga perlu menukar sikap yg kebudak-budakkan kpd sikap yg lebih matang.....byk yg perlu aku ubah utk menghadapi pelbagai jenis kehidupan di dunia ini....dengan itu,aku perlu menyiapkan diri aku dr pelbagai aspek utk menghadapi pelajar sekolah menengah....kemungkinan besar,terlalu byk cabaran dan rintangan yg mesti aku hadapi.....jadi.....dgn kehidupan baru selepas ini,aku mengharapkan perubahan ke atas diriku ini......
|
This entry was posted on 7:40 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: