hhmmm.......~
11:35 PM | Author: budakselangor~
baru-baru nih,aku pergi ke negara yg mempunyai paling ramai org islam... lebih dikenali dgn negara indonesia....di sana aku melihat budaya dan kehidupan org2 indon...byk yg baru aku pelajari drpd kehidupan mereka.....walaupun mempunyai paling ramai muslim,tp ape yg aku lihat ialah islam pd nama sahaja..tp nama mereka pelik juga bg aku...bg mereka,jika seseorang itu sudah sembahyang ,sudah dikira cukup...dr segi ikhtilat....hhhmm.....wow!!!....cukup x jaga....tp,mereka cukup menjaga budaya hormat menghormati di antara satu sama lain...x kire muda ke tua....psl tuu...aku respect...tp ini mmg sudah dinyatakan dlm tanda2 akhir zaman.....moga2 aku x digolongkan dlm golongan org yg di...........dimurkai...tp pengalaman kt sana mmg best....wassalam~
|
This entry was posted on 11:35 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: