kawan...~
1:00 AM | Author: budakselangor~
Setiap org mempunyai kwn...kwn lame dan kwn baru........mereka akan menikmati keseronokan bersama kwn tersendiri...kemanisan,kesedihan,dan segala pengalaman yg mereka lalui......

Baru2 nihh aku menziarahi seorang sahabat lama aku yg duduk di selangor....mmg ini merupakan waktu yg paling aku nantikan ketika cuti....aku beserta dgn 2 org lagi kwn aku pergi menziarahi sahabat-ku...pelbagai reaksi yg aku lihat sebelum kami sempat menemui sahabat-ku.....akhirnya,kami bertiga berjaya selamat sampai di rumah 'beliau' pd jam 3:20...lebih kurang camtu ar.....kami mmg bercadang utk tidur 1 mlm di rumah 'beliau'.......di sana,masing2 mempunyai perasaan memasing....di sana pon masing2 ade pengalaman tersendiri...Pd keesokan harinya...kami bertolak pulang ke rumah masing2....aku rase seronok apabila dpt jumpa 'beliau'.....aku harap aku dpt berjumpa dgn 'beliau' lain kali.....wassalam~

|
This entry was posted on 1:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: