ukhuwwah~
8:30 PM | Author: budakselangor~

assalamualaikum w.b.t......to all who read my blog.....

kt dunia nih,terdapat mcm2 org,...baek,pemurah,nakal,n byk lg..
tp x sume yg memahami mksd ukhuwwah yg sbnanye....pd mulenye saya sendiri tidak memahami mksd ukhuwwah itu sndiri.....tetapi,tnpa saya sedari saya telah memasuki satu suasana yg dimana terdapat suasana ukhuwwah ...... sehinggakan saya x jumpe sorang kwn selama seminggu....saya merasakan hidup saya begitu kosong.....ingatlah....hanya org yg memahaminya sahaja yg dpt merasakan pentingnye ukhuwwah diantara satu sama lain....ingtlah kata kata ini......

'sahabat sejati ialah sahabat yg sanggup berada disisi dan
sentiasa memberikan sokongan,walaupun sepatutnya dia
boleh berada di tempat yg lebih menyeronokkan......'

uhibbukum fillah......
|
This entry was posted on 8:30 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On December 21, 2008 at 12:16 AM , Nabilah said...

imam syafii berkata :

"aku kasihi sahabatku dgn segenap jiwaku . sahabat yg baik adalah yang seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup dan ketika aku mati . kuhulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang . semakin ramai sahabat , semakin aku percaya diri . aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka . jika aku dapat,aku ingin setia padanya ."

(^*,)